Автор: Super User Создано: 28.04.2012 10:56 Просмотров: 3863

(розроблене на основі віросповідання Всеукраїнського Об'єднання Церков Євангельських Християн-Баптистів і сповідання Одеської Богословської Семінарії)

А Господа Христа святіть у ваших серцях, і завжди готовими будьте на відповідь кожному, хто в вас запитає рахунку про надію, що в вас, із лагідністю та зо страхом. 1Петра 3:15

…браття, радійте, удосконалюйтесь, тіштеся, будьте однодумні, майте мир, і Бог любови та миру буде з вами! 2Кор. 13:11

 

Священне Писання

Ми віримо, що канонічні книги Біблії (66 книг) становлять богонатхненне у всіх частинах Слово Божие, непогрішиме й непомильне в тексті оригіналу (Івана. 17:17; 2 Петра 1:19-21). Бог надихав людей записувати дане їм об’явлення, використовуючи різні особисті риси кожного з них. Таким чином Біблія є вищим і єдиним записаним відкриттям Бога про Себе, про спасіння і про практичне життя та поведінку (2Тимофія 3:16).

 

Бог

Ми віримо, що існує тільки один живий, істинний і вічний Бог, який виявив Себе в єдиній Трійці - Отець, Син і Святий Дух, де троє у Своєму єстві й властивостях досконалі, вічні, рівні й нероздільні так, що Отець - Бог, Син - Бог, Дух Святий - Бог, але не три Боги, а один Бог (Повторення Закону 6:4; Ісаї 44:6; 1 Івана 5:7; Матвія 28:19).

Бог Отець ­ніким не створений, не народжений (Повторення Закону 4:35; Ефесян 4,6). Він є неосяжна, нодосяжна, духовна, самоіснуюча, самодостатня й вічносутня особистість, Яка є всюдиприсутньою, всезнаючою, всемогутньою, незмінною й святістою. Бог Отець також є правдивою любов’ю, яку Він доказав, віддавши Свого Сина для відкуплення людей від їхніх гріхів (Івана 3:16; Римлян 16:20; Колосян 1:15, 18-20).

Бог Син не створений, але Він втілився в людину через непорочне зачаття від Духа Святого й народження від Діви Марії. Він був істинним Богом і істинною людиною. Він має всі атрибути Бога й повне єство людини. Ісус Христос прожив абсолютно безгрішне життя, добровільно вмер на хресті за гріхи людей, тілесно воскрес і вознісся, сівши праворуч Отця. Ісус Христос є єдиним Заступником і Посередником між Богом і людиною. (Римлян 9:5; 1 Івана 5:20; Євреїв 1:3-10; Івана 1:1-14; Колосян 1:16; Филип’ян 2:6-11; Галатам 4:4; 1 Івана 2:1-2).

Бог Дух Святий ­не створений, не народжений, але виходящий (Дії 5:3-4; Івана 14:26). Він має всі атрибути особи й Божества, включаючи інтелект, почуття, волю, вічність, всюдиприсутність, всезнання, всемогутність, істину й т.д. Він проявляє Себе в творінні, втіленні, відкупленні, відродженні, воскресінні мертвих та ін. (Ефесян 4:30; Римлян 15:19; 1 Коринтян 2:10; Псалом 103:30). Він творить Церкву, прийшовши від Отця через Ісуса Христа; виявляє світові про гріх, прославляє Христа й змінює віруючих, у яких Він вселяється в день особистого прийняття ними відкуплення, запечатуючи їх Собою (Івана 15:26; Івана 16:7; Дії 1:8; 1 Коринтян 12:13; Ефесян 1:13).

 

Людина

Ми віримо, що людина була створена за Божим інтелектуальним, моральним й соціальним, але не фізичним образом й подобою. Вона була безгрішна, праведна і невинна, здатна прославляти Бога й у єдності з Ним бути щасливою (Буття 1:27; Еклезіаст 7:29; Псалом 8:7). Людина через підступництво сатани й по своїй вільній волі, порушила Божу заповідь, тим самим згрішила, відпала від Бога, вмерла духовно й стала смертною (1 Солунян 5:23; Буття 3:4-6; Матвія 8:22; Ефесян 2:1).

Через перших людей гріх, який є моральним злом та порушенням Божого закону, увійшов у світ, а оскільки всі люди пішли від насіння Адама, то зіпсута гріхом Адамова природа перейшла на всіх людей у всі століття, за винятком Ісуса Христа. Таким чином, усі люди, будучи грішниками по природі, по своїх учинках і по божественному визначенню, заразившись гріхом і ставши дітьми гніву, піддалися відплаті за гріх - тобто смерті, духовній та фізичній (1 Івана 3:4; Римлян 5:12-19; Римлян 6:23; 2 Солунян 1:9).

 

Спасіння

Ми віримо, що спасіння звершується Богом по благодаті на підставі відкуплення, звершеного Ісусом Христом, а не на підставі людських справ або заслуг. Людина одержує прощення гріхів і вічне життя з Богом через покаяння й віру в Спасителя Ісуса Xриста, який прийняв на Себе прокляття і покарання за наші гріхи (1 Петра 1:20; 2 Коринтян 5:21; Євреїв 5:9; Галатів 3:13). Бог відроджує людину Духом Святим до нового життя з Богом. Дух Святий поселяється у внутрішній людині в момент навернення для того, щоб перебувати з тими, хто повірив і щоб гарантувати спадщину вічного життя з Богом на небесах (Титу 3:3-7; Ефесян 1:13-14; Ефесян 4 :30). Людина, яка вірує в Ісуса Христа як в особистого Спасителя, має життя вічне й перебуває під керівництвом та захистом Бога (1 Івана 5:10-13; 1 Солунян 5:23-24).

 

Церква

Ми віримо, що Вселенська церква - це зібрання вибраних Ісусом Христом дітей Божих зі всіх часів та народів. Духом Святим всі віруючі об'єднані в один живий організм, що є тілом Христовим (1 Короринтян 12:13, 27; Римлян 12:5; Ефесян 2:15-23). Кожному члену тіла Христа Дух Святий дає дар для користі всього тіла (1 Коринтян 12:7). Дари даються для збудування Тіла Христового та для турботи членів один про однгого (1 Коринтян 12:25). Дар різних мов так само дається на користь церкві й з певною метою. У Писанні ми бачимо це - знамення для невіруючих і свідчення про Божі справи (Дії 2:4-13 ; 1 Коринтян 14:21-22). Очевидно, що мови, які одержали Апостоли, були мовами народів, що їх оточували, які вони розуміли. Ми віримо, що немає підстави говорити про інший феномен і іншу природу дару мов описаних Павлом в 1 Коринтян 14 розділі. Повчання й користь від дару мов може бути тільки у випадку розумінням й за участю розуму, а також із правильним використанням його, згідно 1 Коринтян 14.

Ми віримо, що навернення й відродження не обов'язково повинне супроводжуватися знаменням мов або інших чудесних дарів Духа Святого. Це було очевидним навіть в особливий період становлення церкви, про що оповідає Книга Дій. Але віра в Ісуса й навернення завжди повинні супроводжуватися плодами Духа Святого (Галатам 5:22).

 

Другий прихід Ісуса Христа

Ми віримо в другий прихід Господа Ісуса Христа в силі й славі (Дії 1:11; Матвія 25:31; 26, 64; 1 Солунян 1:10; 2 Солунян 1:7; Об’явлення 1:7).

Другому пришестю Ісуса Христа в силі й славі повинне передувати воскресіння померлих у Ісусі Христі й переміна віруючих, що залишилися живими, підхоплення церкви й зустріч її з Ісусом на хмарах (1 Солунян 4:16-17; 1 Коринтян 15:51-57; Филип’ян 3:21; 1 Івана 3:2). Ми віримо в судилище Христове для спасених (2 Коринтян 5:10; 1 Коринтян 3:14; 1 Петра 5:4; 1 Коринтян 9:24-25; 2 Тимофія 4:7-8).

Ми також віруємо у воскресіння усіх померлих і в праведний суд Божий перед великим білим престолом (Об’явлення 2:11-12). Після суду наступить вічність: для одних вона буде блаженною з Ісусом Христом, для інших - вічними муками (Івана 5:29; Об. 22:20).

Додати коментар